Pagina's

donderdag 23 mei 2013

Shopped Action

Ik was laatst naar de Action geweest en er waren veel nieuwe kleurtjes van de nail art stripers. Ik had al twee setjes in mijn bezit en ik vond ze heel fijn. Ik was dus ook blij toen ik zag dat het was aangevuld en ik kocht gelijk alle verschillende setjes die er waren.

Black,  Bronze, Creme

Magenta, Neon Yellow, Lime Green

White, Lilac, Purple

Deep Purple, French Pink, Paris Pink


Ik ben erg blij met de stripers, ik heb ze al een beetje geprobeerd en ik ga hier nog veel nail arts mee maken! Binnenkort komt er nog een artikel waarin ik alle stripers laat zien met swatches. Ik had verder nog een mini camera statief en wat lekkers gekocht, maar dat heb ik niet op de foto gezet.

 Technic Turkish Sea 

Mijn lieve zusje had dit nagellakje van het merk Technic nog meegenomen voor mij uit Frankrijk, het lakje heet Turkish Sea.

1 opmerking:

Laat je een reactie achter? c: